fredag den 14. marts 2014

Fælles Fredag: Gul, Blå, Grøn og Rød.



Til dagens Fælles Fredag design har jeg valgt at bruge nimbus effekten. Jeg blev ok tilfreds med resultatet, men det ligner lidt en manicure som en klovn ville ha valgt. De kunne være perfekte til en børne fødselsdag. Jeg er i sær glad for resultatet med den matte toplak på. (se længere nede).

Jeg har brugt følgende:
Basecoat: Sally Hansen
Gul base: Nailstation - (finder lige navnet frem senere)
Grøn: Essie - Pretty Edgy
Blå: Essie - Butler Please
Gul: H&M - Being on the A-list
Rød: Inglot - Rød nail art pen
Topcoat: Seche Vite
Mat topcoat: Ciaté - Mattnificent



Først lagde jeg en plastiklomme ud på bordet og dryppede en farve ad gangen på. Jeg har brugt et porcelæns æggebæger til en sjat ren acetone og dyppet vatpinde deri for at opløse lakkerne lidt. Til sidst har jeg duppet lakken på neglene en ad gangen. Se andre manicurer med denne teknik her.


Og I skal naturligvis ikke snydes for billedet med den matte topcoat....


Husk at kigge forbi de andres Fælles Fredag indlæg..


0 kommentarer:

Send en kommentar