onsdag den 3. april 2013

Water spotted manicure


Dagens udfordring var Water spotted manicure. Jeg har været heldig at få fingrene i en del OPI Black spotted, men har solgt dem videre. Jeg har dog været vild med selve det design lakken laver, så jeg har ledt efter andre mærker som lavede denne type neglelak, dog forgæves. Men på youtube fandt jeg en, som havde fundet på en måde hvorpå man kunne få dette look på en anden måde. Disse negle er nemlig lavet med håndspray og water marble metoden.

Først har jeg lagt 2 lag Essie - Bikini So Teeny og derefter tapet mine negle ind.
Derefter har jeg taget min China Glaze - Bermuda Breakaway og dryppet ned i en skål med vand (ca 8 dråber for at få farven helt mørk.
Til sidst har jeg sprayet på lakken så de små og store huller kom i lakken og dyppede neglene ned i.

Se evt video tutorial her.


Håndsprayen har jeg købt på ebay (søg på hand spray sanitizer) fra en sælger fra england til ca 25 inkl fragt, da jeg kun kunne finde på pumpe eller som gel herhjemme.

Et lille tip til brugen af håndsprayen. Åben vinduet eller gør det udenfor! Jeg fik det helt skidt og måtte skynde mig at åbne et vindue. Så gør ikke som mig! :D


Hvis I kender mig ret, så ved I at jeg elsker min matte toplak fra Essie og kommer den på alting. Og jeg skulle da også lige prøve ovenpå disse her negle. Det ser da fedt ud, men det gør alt jo med Matte about you :D

Husk at deltage i vores Giveaway, som du finder link til i menuen under banneret..

Sussi

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det ser vildt fedt ud :-)

http://mmonicamichela.blogspot.dk/

Chris sagde ...

Kære Sussi
Jeg har prøvet med lidt forskellige nu -uden held! :(
Kan du lægge et billede ind af flasken/skrive hvilken sælger det var?
På forhånd tak!

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Hej Chris.. Jeg måtte lige se om jeg kunne huske hvor jeg havde købt dem, men fandt dem til sidst. De er her og bliver sendt fra england :D

http://www.ebay.com/itm/3-X-antibacterial-anti-bacterial-hand-sanitiser-spray-pens-handy-pocket-size-new-/370798930944?pt=UK_Health_HealthCare_RL&hash=item565556ac00

Sussi

Anonym sagde ...

Det ser super godt ud :-) følger bloggen nu - kig endelig forbi min ;-)
Cherie

Send en kommentar