torsdag den 7. februar 2013

Februar Udfordring dag 7 -Pattern






Dagens negle blev et mønster og jeg har jo sagt, at jeg vil prøve at lave lidt mere med mine stamping plader. Jeg har i dagens anledning hevet en Bundlemonster plade frem (nr 221) og valgt et blomstret motiv. Selvom der ligger sne udenfor var jeg altså i forårs humør da jeg valgte farverne. Måske man drømmer om lidt varmere dage med mere sol? Ja Tak!

Jeg har brugt en af mine absolut favoritter af grønne lakker, nemlig OPI's Hey get in lime! Super super skøn forårs grøn og så fin og sart.. Jeg har ikke haft den fremme i flere år (tror jeg) og den måtte lige rystes lidt før brug. Jeg har så valgt en lyserød stamping lak fra Konad og jeg aner ikke om den har et navn for der står kun et varenummer i bunden.

Jeg ville faktisk også gerne have lavet en Spun sugar manicure med neon farver over sort, men jeg havde ikke mere tid. Jeg vil lave det i starten af marts når februars udfordringen er slut. Man får i hvert fald en masse gode ideer i denne måned...

Sussi


4 kommentarer:

MichellesModeslam sagde ...

Uj, hvor er det her bare fint! Sådan en fin manicure. :)

Unknown sagde ...

Super flot! :-)

- Monica / http://mmonicamichela.blogspot.dk/

Unknown sagde ...

Hvor er det bare en super flot grøn pastel farve!! :-)

Unknown sagde ...

Super super fint og forårsagtigt :)

Send en kommentar