tirsdag den 19. februar 2013

Februar Udfordring Dag 19 - Outline




Dagens manicure har jeg glædet mig til at lave, men også frygtet lidt, for det ser skide fedt ud, men det kræver en rolig hånd (hvilket jeg ikke har). Det er meget simpelt hvis man har de rigtige værktøjer. Man maler en base med en creme finish lak (ja eller hvad man nu har lyst til) og maler f.eks sort rundt i kanten af neglen, så den er rammet ind. Nogle steder kalder man manicuren for Borderline, men søger man på Outline nails på youtube kommer der en masse tutorials frem.




Til dagens manicure har jeg brugt Isadora - Vintage Mint og min Sally Hansen Nail art pen, som jeg ikke kan undvære med MIN hånd.. :D Til slut har jeg brugt min Essie - Matte about you da jeg synes looket krævede lidt mat toplak.

(Sally Hansen nail art pennene kan købes i forskellige farver. Jeg har kønt min i Duane Reade i New York og heldigvis har Maja været sød at købe en ekstra sort med hjem til mig da hun var i Florida sidste år - TAK! Jeg tror de kan købes på ebay for en 10 dollars stk). Hvis dem fra Sally Hansen lytter med, så må de gerne overveje, at sælge produktet i Matas hvor de sælger deres andre lækre produkter :D


Sussi


0 kommentarer:

Send en kommentar