mandag den 18. februar 2013

Februar Udfordring Dag 18 - Galakse Negle





Jeg har glædet mig rigtig meget til at lave det her galakse design. Jeg synes altid, at de bliver virkelig smukke, også uden den helt store indsats. Tit sidder jeg og kigger på andre blogs og ser hvilke slags galakser de har lavet.
Normalt bruger jeg en sort som min galakse base, men idag har jeg prøvet med en virkelig flot blå glitter lak. Det er en skøn mørkeblå glitterlak fra China Glaze Dorothy Who, som Sussi har lånt mig.
Jeg har brugt ret mange forskellige lakker til at skabe den her galakse, men netop at der er så mange nuancer gør at den bliver virkelig fin at kigge på. Før jeg lagde toplak på, duppede jeg lidt løst glimmer lidt tilfældigt på neglen, for at give manicuren lidt flere smukke stjerner.
Hvis I har fået lyst til at lave jeres egen galakse, har jeg tidligere vist hvordan man kunne lave en. Tryk HER.

- Maja

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Sindsygt fedt!

http://mmonicamichela.blogspot.dk/

Mette sagde ...

Virkeligt smukt! :D

Unknown sagde ...

Wuooohhh det er en flot mani!!! Jeg blev vildt overrasket da jeg så en how-to første gang. Jeg troede det var meget avanceret at lave denne mani, men det er jo super nemt! Og fedt at ingen er ens :-p

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Monica: Tak skal du have :)

Mette: Også mange tak til dig :)

Neglelir AKA Lisa ;) Jeg blev også virkelig overrasket (på den gode måde) da jeg så hvordan man lavede dem. Jeg ELSKER galakse negle, nogle gange er det lidt synd, at det ikke kan genskabes helt igen ;)

Mvh Maja

Unknown sagde ...

WOW! Super awesome :) Har endnu ikke prøvet at lave galaxy-negle selv, men det står på min to-do liste:)

Send en kommentar