torsdag den 27. januar 2011

Vand marmorering - en fiasko, en redning og et ok resultat.

I går måtte jeg erkende, at vand marmorering ikke er mig. Måske mest fordi jeg er utålmodig som bare fanden. Jeg havde en fantastisk ide, men det var bare lidt svære end jeg havde regnet med at udføre den. Det bedste man kan gøre, er at have alle sine ting klar, så man ikke sidder og mangler noget midt i det hele. Jeg taler af erfaring, hehe.

Her er mit usle forsøg.



Jeg startede med en base af Depend's nye nr. 228 (jeg laver et indlæg med den snart). Jeg brugte H&M blue my mind og den hvide som jeg ikke kan huske hvad hedder. Da det ikke lykkedes helt efter planen brugte jeg Gosh Holographic til at dække mindre pæne steder. Så med lidt redning blev det ikke helt så tosset alligevel.

Men hold op med "rengøring" der kommer ud af det. Et tip er at huske, at komme tape rundt om neglen INDEN man starter, så slipper man for at rengøre hele fingeren hver gang.

Sussi

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sværhedsgrad?

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Anonym: Hej, det er kun mig, som har lovet at forsøge at komme sværhedsgrader på :)
Derfor er det ikke med i Sussi's indlæg. :)

Mvh Maja

Anonym sagde ...

Når jeg laver det plejer jeg at tage en læbepomade og smør rundt om neglen.
på den måde går det meget hurtigere når man skal have det af.
Karen.

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Jeg synes nu at det var ret svært, men for andre kan det nok virke nemmere :D

Så måske sværhedsgrad 2-3 stk alt efter hvordan det går. Det er bare at prøve sig frem. Der findes utallige videoer på youtube med vejledninger og tips. Ligesom Karens :D

mvh Sussi

Malene sagde ...

Hej Maja og Sussi!
Jeg læser jeres blog hver eneste gang i kommer med et nyt indlæg, og elsker det!
- Derfor synes jeg I skal have en award!
Versatile Blog Award!
På min blog kan i læse om, hvad det medføre at få en award! :)
http://pigenigaden.blogspot.com/2011/01/min-frste-award.html

Mvh. Malene

Amanda Sand sagde ...

Hej skønne bloggere! Jeg elsker virkelig at læse jeres blog - derfor giver jeg jer Versatile Blog Award!! Kig på min blog så i kan følge reglerne. Det hele står i dette indlæg på min blog:

http://amandasandcinternational.blogspot.com/2011/01/versatile-blog-award.html

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Malene & Amanda.. tusind tak skal I ha for at tænke på os :D

mvh Sussi

Anonym sagde ...

det er meget nemmer at lave hvis man bruger vand fra flakse

Send en kommentar