søndag den 12. december 2010

Glædelig 3. søndag i advent.

 Sussi's stakkels julenegle.

Her er så mine stakkels adventsnegle. Til julefrokosten i går havde jeg lavet dette design, men som I kan se så har jeg haft et lille uheld med min lillefingernegl. Så jeg besluttede mig for at sætte et kryds på den istedet for at male fingeren rød. Til dette design har jeg brugt min CND base coat, Essie - Red Nouveau, Konad grøn og min hvide Inglot art pen. Jeg fandt et blomstermotiv på en af mine fauxnad plader (uægte Konad plader) som var i forskellige størrelser og faconer. Hvilket som helt motiv med blade kan vel bruges. De hvide prikker satte jeg lidt ovenpå i forvejen grønne prikker og ellers hist og pist på designet. Jeg har ikke toplak på på dette billede, da jeg ikke kunne finde den efter jeg har ryddet op. Ja, oprydningsmareridtet fra sidste uge.

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar